Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

" ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ "



Ιωάννα Κυρίτση-Τζιώτη


     Γεννήθηκα στην Αθήνα. Είμαι παντρεμένη από το 1975 και έχω μια κόρη. Σπούδασα Πολιτικές Επιστήμες και Νηπιαγωγός. Μετεκπαιδεύτηκα για δυο χρόνια στο Τμήμα Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου της Αθήνας στο Μαράσλειο  και για ένα χρόνο στο Π.Ε.Κ Αρκαδίας Έχω πτυχίο Γαλλικών από το Γαλλικό Ινστιτούτο της Αθήνας. Εργάζομαι από το 1985 σαν νηπιαγωγός στη Δημόσια Εκπαίδευση και για τέσσερα χρόνια δούλεψα  σαν μέλος της Παιδαγωγικής Ομάδας του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Σπετσών, στο οποίο για ένα χρόνο ήμουν υπεύθυνη.  Με την ιδιότητα του παιδαγωγού και συγγραφέα κάνω εισηγήσεις σε σχολεία, σεμινάρια εκπαιδευτικών, συλλόγους γονέων,  πολιτιστικούς ομίλους, πολιτιστικά ιδρύματα (με σκοπό την προώθηση της φιλαναγνωσίας. Συμμετέχω στο πρόγραμμα  του ΕΚΕΒΙ συγγραφείς στα σχολεία καθώς και σε καινοτόμα προγράμματα και εκδηλώσεις Σχολείων, Δήμων, Οργανώσεων (χωριά  SOS, Δήμος Αθηναίων)  που αφορούν την προώθηση του βιβλίου.

Το βιβλίο μου « Η  ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΤΟΥ ΑΙ ΒΑΣΙΛΗ» εκδ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, επιλέχθηκε από την ομάδα συγγραφής σχολικών βιβλίων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και υπάρχει σαν ανάγνωσμα στο βιβλίο ΓΛΩΣΣΑΣ τεύχος Β της Τετάρτης Δημοτικού. Το ίδιο βιβλίο, μεταφράστηκε και κυκλοφορεί στα Κορεάτικα.
Για το συγγραφικό μου έργο έχω βραβευτεί από την UNESCO σε εκδήλωση της Νομαρχίας  Πειραιά και Νήσων. Είμαι μέλος της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς, του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, του Φιλοτεχνικού Συλλόγου Τρίπολης. Σε συνεργασία με το Ιδρυμα Ν.Στασινόπουλος-ΒΙΟΧΑΛΚΟ, λειτουργώ Λέσχη Ανάγνωσης για παιδιά.


Σοφία Μαντουβάλου


Η Σοφία Μαντουβάλου γεννήθηκε στη Αθήνα το 1949. Σπούδασε ψυχολογία, εκπαιδευτική τεχνολογία και σκηνοθεσία. Στον Καναδά, στο ελληνικό σχολείο και στο Πανεπιστήμιο, δίδαξε ως βοηθός καθηγητής, γραφικές επικοινωνίες (σεναριογραφία, παραγωγή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού). Στην Αμερική, στο Μουσείο εκπαιδευτικής φαντασίας του Κλιβελαντ,  σχεδιάζει, γράφει και εμψυχώνει εκπαιδευτικά σενάρια. Στην Ελλάδα εργάζεται στην Εκπαιδευτική τηλεόραση με ειδικότητα στην εκπαίδευση με τις σύγχρονες τεχνολογίες.

Ελένη Πριοβόλου



Η Ελένη Πριοβόλου γεννήθηκε στο Αγγελόκαστρο Μεσολογγίου και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες. Γράφει αναζητώντας την ευρυθμία και την καθαρότητα του λόγου. Η τάση να αναπαριστά με σύμβολα τον κόσμο τη στράτευσε στο παραμύθι, το οποίο υπηρετεί επί είκοσι τρία έτη. Έχει καταθέσει δεκαεπτά βιβλία για παιδιά και εφήβουs.



Νανίνα Σακκά

 Γεννήθηκα στο Χαλάνδρι στα δύσκολα χρόνια, στον πόλεμο του ’40. Ο πατέρας δάσκαλος. Η μάνα μύριζε γιασεμί. Η μια γιαγιά παραμυθού απ’ την Πελοπόννησο κι η άλλη Μικρασιάτισσα αλύγιστη στους ανέμους και στις θύελλες. Αυτές οι δυο μ’ έκαναν να γράφω τυλίγοντας στην αγκαλιά μου τον κόσμο. Λατρεύω τα ταξίδια και τις περιπέτειες. Έγινα δασκάλα γιατί ήθελα να έχω ήλιους τα μάτια των παιδιών. Στα παιδιά και στα χαμόγελά τους χρωστάω τη νιότη της ψυχής και το θαύμα να ελπίζω στο αύριο και στις καλύτερες μέρες.